I dobrá reklama může přinést špatné výsledky

Spousta prokliků, ale žádné objednávky či zájemci? Tohle je přesně pro vás.

Když zákazník klikne na reklamu, má k cíli ještě daleko.

Nejdřív si musí projít vaši web stránku, rozhodnout se, že vám věří, a potřebuje to, co nabízíte.

Až tehdy je připravený na nákup.

Tady ztratíte 98 % zákazníků

Každý návštěvník se podívá na „hero” sekci – horní část web stránky.

Může to vypadat nějak takto:

Musí se zde nacházet nadpis, který získá pozornost a řekne přesně to, co chtějí slyšet. Většinou popisuje ideální stav nebo obsahuje slib.

Máte asi tak 3 vteřiny na to, abyste mu dali důvod číst dál, nebo…

Klikne na to malé „X“ a navždy na vás zapomene.

Proto musíme investovat většinu naší kreativity právě tady.

Spousta samozvaných marketingových „expertů“ vám řekne:

„Hero sekce musí navázat emociální spojení, promluvit jim do duše, vyvolat strach, zaskočit je, oslovit velkou masu…“

Ne…

Nemusí.

Stačí je přesvědčit, aby četli dál.

„Ano, jste na správném místě.“


Jak okamžitě získat jejich důvěru

Představte si…

Čeká vás operace a momenty předtím, než usnete vám doktor řekne:

“Tohle je poprvé, co to dělám… doufám, že to dobře dopadne!”

Nevím jak vy, ale já bych vyběhl z nemocnice a utíkal co nejdál.

Přesvědčte je, že víte, co děláte.

Alespoň jednu z možností by měla stránka obsahovat:

  • Recenze z Google
  • Video recenze
    Požádejte své klienty, aby natočili krátké video, ve kterém se podělí o tom, co jste pro ně udělali.
  • Ukázky práce
Mluvte jejich jazykem

Vaše stránka je váš digitální prodejce.

Nejsou moc populární, protože používají korporátní prázdné fráze. Mluví jak Terminátor T2000.

Potenciální klient hledá někoho, kdo mu rozumí.

Určitě toho nedocílíme frázemi jako:

„20 let na trhu.“

„Jsme jednička ve svém oboru.“

Mluvte o nich. Jsou na vaší stránce, protože ONI mají problém a zajímá je, jestli ho dokážete vyřešit.

P.S. Příště vám řeknu, jak z Terminátora upgradovat na prodejce, který dokáže prodat i Eskymákovi sníh.

P.P.S. Pokud chcete vědět, jak vylepšit svůj marketing a naplnit svoji klientelu, neváhejte nás kontaktovat. Vyplňte formulář ZDE a člen mého týmu se vám brzy ozve.

Pokud si sedneme, osobně se podívám na vaši marketingovou strategii a na hovoru spolu probereme, jak to zlepšit.

Sdílet příspěvek:

Odebírejte náš newsletter

Známé vedlejší účinky odběru našeho newsletteru:

  • Více klientů
  • Nadbytečný růst firmy
  • Více času pro sebe
  • Méně selhaných reklamních kampaní
BT marketing newsletter form