Jak získat neomezené množství klientů jako majitel malé firmy

Získat klienty jako malý podnikatel je těžké. Řeknu vám nejefektivnější způsob, jak vyniknout z davu a dostávat více zakázek, než stačíte vyřídit.

Jedním z nejjednodušších způsobů, jak získat klienty, je přes reference. Je to levné a prakticky nemusíte pro to moc udělat. Nicméně pár věcí musíte dodržovat, aby vás klienti s radostí doporučili ostatním.

S referencemi nemůžete vybudovat miliardovou společnost, to je jisté. Ale pokud máte malý podnik nebo teprve začínáte, doporučení jsou skvělým způsobem, jak naplnit klientelu.

 

Jak získat neomezené množství referencí

Nejdříve si musíme promluvit o nejčastějším omylu, kterému pořád věří velká část lidí.

„Lidé nakupují podle ceny.“

To většinou není pravda. Lidé obecně upřednostňují kvalitu před cenou. Pokud dokážete svým potenciálním zákazníkům vysvětlit, proč si účtujete vyšší cenu,
rádi zaplatí víc za dobře odvedenou práci.

Kupříkladu, chcete-li provozovat úspěšnou restauraci, potřebujete především spokojené zákazníky. Lidé si vás budou vybírat na základě vašich recenzí. Nejjednodušší způsob, jak získat dobré recenze? Poskytnout lepší servis za vyšší cenu.

To znamená, že nešetříme na surovinách. Nepodáváme nedochucené jídlo. Musíme si být jisti, že zákazníci dostanou to, za co zaplatili.

Tímto způsobem získáte mnohem víc spokojených zákazníků, než když se snažíte prodávat levné jídlo v hrozné kvalitě.

Někteří bohužel upřednostní nižší cenu. Ale pokud budete prodávat produkt nebo službu levně a poskytovat horší kvalitu, výsledkem budou nespokojení zákazníci a žádné reference.

Není to nic složitého. Slíbíte svým klientům, že odvedete dobrou práci, a když tento slib naplníte, není důvod, proč by vám na oplátku nepomohli.

To je ten kouzelný trik.


Marketingový průlom

Máme k dispozici nejlepší marketingové nástroje všech dob.

S nástroji jako Facebook, Instagram nebo YouTube můžete získat tolik klientů, kolik si řeknete.

Nejjednodušší způsob, jak získat nové klienty pomocí internetu, je nabídnout jim nejdříve něco zdarma. Něco, co je pro ně cenné. Něco, co jim můžete dát, aniž by vás to stálo příliš mnoho.

Například informace.

Můžete sdílet různé tipy a triky, odpovídat na časté otázky, psát články. Toto všechno může vašim potenciálním zákazníkům pomoci vyřešit jejich problém a zároveň je nalákat na vaše řešení.

„Počkat… nabízet něco zdarma?“

Překvapivě to je velmi efektivní. Z velké části to nahrazuje reference. Tím, že potenciálním zákazníkům poskytnete bezplatné informace, už znají vaši značku. A hlavně už máte jejich důvěru.

To může rozhodovat o tom, jestli si vyberou vás nebo vaši konkurenci. Takto vám potenciální zákazníci budou víc věřit než vašemu konkurentovi, který používá přesně stejnou strategii jako dalších tisíc firem.

Vaše konkurence o této možnosti pravděpodobně ví, ale nevyužívá ji. Pravděpodobně si říká:
„Kdo se v dnešní době dívá na Facebook?“

„Určitě si nikdo neobjedná moje masáže jen kvůli tomu, že mám fotky na Instagramu.

Meta produkty (Facebook a Instagram) používá přes 3,6 miliardy lidí. Vaši potenciální zákazníci jsou PRÁVĚ TEĎ aktivní na sociálních sítích. Je velmi těžké tam nenajít svoje potenciální zákazníky.

Krátké shrnutí:

Tento typ obsahu se skvěle propaguje na sociálních sítích. Můžete demonstrovat svůj produkt a ukázat, že stojí za to. Věřte mi, dokud zkonzumují všechny vaše příspěvky a informace, budou plně přesvědčeni, že jste pro ně ti praví.

P.S. Pokud si nevíte rady, jak správně nastavit své sociální sítě, rád vám s tím pomůžu. Kontaktujte mě zde a můžeme si promluvit o vaší marketingové strategii.

Sdílet příspěvek:

Odebírejte náš newsletter

Známé vedlejší účinky odběru našeho newsletteru:

  • Více klientů
  • Nadbytečný růst firmy
  • Více času pro sebe
  • Méně selhaných reklamních kampaní
BT marketing newsletter form