Jednoduchý Trik, Který Vám Pomůže Napsat Vítězný Reklamní Text.

Marketing sám o sobě není snadný, proč byste si to dělali ještě těžší? Povím vám ten nejcennější trik, který pro mě všechno změnil. Naučil jsem se ho těžkou cestou, vy máte to privilegium neudělat chyby, které jsem udělal já.

Jako student základní školy jsem samozřejmě jsem nebyl žádný spisovatel. Všechno, co jsem napsal, bylo hrozné, ale pořád lepší než většina mých spolužáků. Chtěl jsem se zlepšit. Chtěl jsem být schopen někoho přesvědčit o svých názorech prostým, jednoduchým textem. Řekl jsem si: 

„Měl bych psát jako dospělí.“

Ale co to ve skutečnosti znamená? Používat všechna tato velká, složitá slova, kterým ani sám nerozumím? … můžu, kdybych psal vědeckou práci.

 

Nejlepší způsob, jak unudit své potenciální zákazníky.

Ještě horší v dnešní době, kdy jsou lidé zvyklí na 7 sekundová videa. „Co se tím myslí? Ach, to je jedno“ a jsou pryč.

Důvod, proč to je nudné, je proto, že se to čte složitě. Všichni se spoléhají na Wikipedii, ale četli jste někdy celou stránku? Pro laika je to příliš složité.

 

Lidé nerozumí vaší zprávě.

Myslíte si, že zníte chytře. Ale ve skutečnosti se zdá, že sotva víte, o čem mluvíte.

„…ale proč to lidé vůbec dělají?“

Je to jednoduché. Díky tomu se cítíte chytřejší. Lidi se cítí jako profesionálové a všichni ostatní jsou jim podřízeni. Ačkoliv to možná pohladí ego, nikdo nebude reagovat na takovou reklamu.

Takže už jsem popsal, co nedělat. Nyní je čas jednou provždy vyřešit vás problém se získáním a udržením pozornosti vašich čtenářů.

 

Cílem reklamy je upoutat pozornost zájemnů a doufat, že z nich uděláme klienty. Chcete-li upoutat jejich pozornost, nejprve se ujistěte, že je to po přečtení první věty nenudí. A za druhé používejte jazyk, který je pro ně srozumitelný, aby mohli pochopit vaši zprávu.

Aby měli pocit, že to je právě pro ně, musíte se na to dívat z jejich perspektivy. Co se snaží vyřešit? Jak přemýšlejí? Jak mluví? Pokud dokážete odpovědět na tyto otázky, můžete také vytvořit perfektní reklamu.

Nejlepší copywriteři používají jednoduchý jazyk. Mistrovství spočívá ve schopnosti vysvětlit složité věci jednoduchým jazykem. Chcete znít jako člověk, ne jako umělá inteligence.

Nejjednodušší způsob, jak to udělat, je přečíst si text reklamy a zeptat se sami sebe:

„Pochopil by to dvanáctiletý?“

Pokud ne, musíte to zjednodušit. Lidé mají rádi jednoduchost. Lidi nezmate jednoduchost. Takže si to zjednodušte.

P.S.  Váš text nezní dobře, a nevíte, v čem je problém? Kontaktujte nás a nechte si váš text zkontrolovat zdarma. Společně to můžeme projít a zjistit, kde je kámen úrazu a jak ho odstranit. Kontaktujte nás zde.

Sdílet příspěvek:

Odebírejte náš newsletter

Známé vedlejší účinky odběru našeho newsletteru:

  • Více klientů
  • Nadbytečný růst firmy
  • Více času pro sebe
  • Méně selhaných reklamních kampaní
BT marketing newsletter form