Nejhorší číslo v byznysu

Každý den vznikají a zanikají byznysy. Na povrch vyvírají nové myšlenky a jiné jsou zase pohřbeny krutou realitou.

Prý 90 % podniků zkrachuje ještě předtím, než začnou být výdělečné. Škoda… některé nápady jsou velmi lukrativní a mohly by raz-dva prorazit na trh a udělat ze svého tvůrce boháče.

Ale tvůrce nepočítal s touto možností.

Když se jakákoli část vašeho podnikání opírá o jeden sloup, smrdí to průšvihem.

Ticho před bouří.

Všechno vypadá slibně a najednou… puf!

Hned vám dám několik příkladů:

„Míša, náš nejlepší obchoďák.“

A taky pravděpodobně zodpovědný za většinu nových klientů.

Pokud Míša onemocní nebo se rozhodne pracovat pro konkurenci, vaše firma bude bez klientů.

Každý zaměstnanec musí být nahraditelný. Jestli celá firma stojí na jednom člověku, je to špatné znamení.

Tajemství úspěchu McDonald ‘s

McDonald ‘s je největší síť restaurací na světě.

Každým rokem mají obrat skromných 560 miliard korun.

560 MIIARD korun! Musí u nich pracovat kuchaři z michelinských restaurací. Pokud jste někdy byli v Mekáči (což jste určitě nejednou byli), víte že se to neblíží k pravdě.

Naopak vás obsluhují teenageři, kteří zrovna dokončili základní vzdělání.

Nemusí projít několika měsíčním tréningem, nemusí se týden připravovat na interview. Stačí se v pondělí stavit za manažérem a v pátek přijít na první směnu.

Jejich tajemství určitě není skvělý personál nebo úchvatná kvalita. Jsou to jejich systémy. Jsou tak dokonalé, že pokud někdo dá výpověď, ve stejný den najdou náhradu.

 

„Klienty získávám přes reference.“

Je to samozřejmě skvělý způsob, jak získat pár klientů. Ale je obtížné pomocí referencí zaručit pravidelnou klientelu.

Pokud se vám najednou zmenší klientela, dostanete i méně referencí. Proto se nikdy nespoléháme jen na jeden způsob získávaní klientů.

Pro spoustu podnikatelů ovlivňuje „Sezónnost.“

„Některé měsíce jsou prosté slabší.“

Sezónnost je možná problém pro lyžařské střediska, ne pro elektrikáře či maséry. V lednu nikdo nemá problémy s elektroinstalací? V srpnu jsou VŠICHNI na dovolený a NIKDO nepotřebuje masáž?

Pomocí dnešních marketingových kanálů se nikdy nemusíme bát, že budete mít málo práce. Vždy se najdou lidi, kteří mají zájem o vaše služby nebo produkt. Jen je musíte hledat.

Dokonce už ani nemusíte chodit po ulici a klepat na dveře. Máme daleko efektivnější metody.

Můžeme využít sílu sociálních sítí. Můžeme vytvořit reklamní kampaň a cílit přesně na ty, kteří, jsou pro náš byznys ideální.

Na rozdíl od všech ostatních způsobů získávání klientů, máme jasný přehled, o tom, jaké jsou výsledky naší snahy. Na základě toho můžeme naši strategii pořád vylepšovat a mít tolik klientů, kolik si jen přejeme.

P.S Rádi byste naplnili klientelu pomocí reklamní kampaně, ale nevíte jak na to? Rád vám s tím pomůžu, prosím klikněte zde a vyplňte formulář. Následně vás kontaktuji a zjistím, jestli vám můžu pomoci.

Share the Post:

Přihlásit se k odběru

Ať už vám žádný článek neunikne