Děkujeme za vaši žádost!
Dostali jsme Vaši žádost.
Timotej Vás kontaktuje do 24 hodin.
Mezitím se můžete podívat na naše nejnovější blogové příspěvky, kde najdete další marketingové tipy a triky!
Stanisław Lec, polský filozof přišel s jednou velmi kontroverzní myšlenkou. Sice byl kompletní blázen, ale něco si od něj vzít můžeme. Představte si: stojíte na zastávce v zimě v dešti, autobus má...
Spousta prokliků, ale žádné objednávky či zájemci? Tohle je přesně pro vás. Když zákazník klikne na reklamu, má k cíli ještě daleko. Nejdřív si musí projít vaši web stránku, rozhodnout se, že vám...
Reklamní kampaně a horko těžko přinášejí klienty? Ne, nemůže za to váš produkt – ten je naprosto v pořádku. Není to ani cenou – nemusíte snižovat ceny nebo rozdávat slevy. Může za to Váš titulek. Úvod...
Jak už jsem pár krát zapomínal, že titulek je nejdůležitější část reklamy. Proč? Protože je to první věc, kterou vaši potenciální zákazníky uvidí. To ale neznamená, že zbytek reklamy je tam jen tak...
Téměř KAŽDÁ lokální firma dělá tuto chybu a stojí ji to nemalou částku. Víte, jaký je nejhorší způsob, jak prodávat kávu? “Máme dobrou kávu, kterou děláme 21 let a náš barista Petr má před jménem Ing...
Podle Paretova principu by mělo platit, že 20 % obsahu online má 80 % všech zhlédnutí. To se ani neblíží k pravdě. Spíš 5 % obsahu získává 95 % zhlédnutí. A víte proč? Protože většina obsahu je...
Marketingový paradox, na který jsem přišel nedávno: Většina reklam je naprosto k ničemu, co se týče získávání klientů. Některé reklamy jsou vtipné. Některé reklamy jsou nezapomenutelné. Ale pokud...
Každý den vznikají a zanikají byznysy. Na povrch vyvírají nové myšlenky a jiné jsou zase pohřbeny krutou realitou. Prý 90 % podniků zkrachuje ještě předtím, než začnou být výdělečné. Škoda některé...
Víte, jaký je nejhorší způsob, jak prodávat kávu? „Máme dobrou kávu, kterou děláme 21 let a náš barista Petr má před jménem Ing. Naše zrna jsou aromatická a pocházejí ze země v jižní Americe, o které...