Korporátní jazyk vás stojí spoustu klientů

Stanisław Lec, polský filozof přišel s jednou velmi kontroverzní myšlenkou.

Sice byl kompletní blázen, ale něco si od něj vzít můžeme.

Představte si: stojíte na zastávce v zimě v dešti, autobus má zpoždění hodinu a pořád ho nikde – celkem blbá situace.

V ten moment nemůžeme přemýšlet nad ničím jiným. Dokonce vás to trápí víc než hladovějící děti v Africe.

Určitě hladovějící děti jsou větší problém, ale když budeme 100% upřímní…

V první řadě myslíme na sebe a svoje problémy.

To můžeme využít pro svůj marketing.

Oblíbené téma vašich klientů

Vaši klienti si od vás nekupují, protože vám chtějí zaplatit ranní kávu, nebo přispět do vánočního rozpočtu…

Mají určitý problém či představu (ideálního stavu)  a věří, že zrovna vy jim s tím můžete pomoct.

To je JEDINÝ důvod, proč se s vámi baví.

Když si tohle uvědomíte, všechno se změní.

Věřte mi.

Zjistíte, že spousta věci, které jste považovali za důležité, jsou jen omáčka. Třeba jako výstava 300 certifikátů na svém webu nebo „o nás“ sekce.

Takže příště, když budete tvořit reklamní kampaň nebo třeba vstupní stránku, mluvte o jejich oblíbeném tématu.

Mluvte O NICH.

O tom, co je zajímá.

O tom co je trápí.

„Smart marketing“

Většina podnikatelů dělá jednu zásadní chybu v marketingu.

Když přijde na tvorbu textů či skriptů úplně přestanou mluvit lidským jazykem.

Spadnou do pasti korporátního blábolení – nudných, prázdných frází, které používá
98,5 % vaší konkurence (Ano, vědecky dokázáno! 😏).

Jako třeba tahle nádhera:

Na tohle jsem dneska narazil na Instagramu…

Chvíli mi trvalo to rozdýchat.

To má být reklama na šampon (lidský šampon), kdyby to náhodou někdo nepoznal.🙄

Smart marketing zapomíná to nejdůležitější – na klienta.

Soustředění se jen na „chytré“ a vtipné reklamy. Sice vás rozesmějou a ukážkou vám roztomilé koťátko…

Ale do 20 sekund na to zapomene.

Umělá inteligence to všechno ještě více komplikuje.

AI tomu napomohlo

AI je doopravdová pandemie v marketingu.

Všude to vidíme, všichni o tom mluví.

„AI je budoucnost.“

„AI nahradí 50% zaměstnanců“

Většinou je to skvělý parťák, ale když přijde na marketing a prodej lidem, moc mu to nejde.

Chápu, je jednoduché se dopracovat k myšlence:
„Ha! Už nikdy nemusím nic psát ručně. Můžu do ChatGPT napsat 5 slov a ono mi to udělá kompletní reklamní kampaň.“

Cokoliv co AI napíše zní jak kdyby to psal robot.

Protože to psal robot.

Pokud chcete prodávát lidem, musíte mluvit lidskou řečí. Proto nikdy nenechávejte robota psát vaše reklamy.

P.S. Právě dokončuji příručku, která vám ukáže, jak manuální práci využít ve vašem byznysu, abyste:

→ víc prodávali,
→ získali víc zákazníků
→ vydělali víc peněz.

Pokud chcete tu příručku dostat přímo do e-mailu, odebírejte můj newsletter a buďte první, kdo ji dostane.

Sdílet příspěvek:

Odebírejte náš newsletter

Známé vedlejší účinky odběru našeho newsletteru:

  • Více klientů
  • Nadbytečný růst firmy
  • Více času pro sebe
  • Méně selhaných reklamních kampaní
BT marketing newsletter form