fbpx

Nedopusťte, Aby Vám Zákazník Proklouznul Mezi Prsty

V každém průmyslu platí jedno univerzální pravidlo. Nepohnete se v marketingu, pokud ho neuplatňujete. Během 4 minut změním, jak přemýšlíte nad filozofií prodeje.

 

Potkávám se s tím každý den. Přijdete s myšlenkou:

 

„Chtělo by to více klientů, v poslední době to jde nějak pomalu.“

 

Rozhodnete se zkusit reklamy.

 

Ti zběhlí vymyslí férovou nabídku, udělají ji atraktivní pro čtenáře. Vymyslí lákavý nadpis. zkrátka použijí všechny moje triky. Ale pořád to nemá takový úspěch, jaký by člověk očekával.

 

Musíte si uvědomit, jak vaši potencionální zákazníci přemýšlejí.

 

Jak přemýšlejí, když identifikují problém.

 

Taky jste se už ocitli ve situaci kdy něco chcete nebo potřebujete, ale nevíte, kde začít? Najednou nával všech těch informací a pojmů… V téhle situaci se v určitém momentu cítí i vaši potencionální zákazníci.

 

Identifikuji problém – Ucpané umyvadlo, nevím, co s tím. Naštěstí na to máme údržbáře. Jenomže v dnešní době všichni někam spěchají, potřebuji okamžité řešení.

 

Jako první věc lidi napadne: „Prostě to udělám sám.“ „To nemůže přece být tak těžké.“

 

Začnu náhle googlit a hledat rychlá řešení. „To je brnkačka“ Stačí tam nalít Ocet a prášek na pečení.

 

Nestačí jen čekat, dokud někdo zavolá, se svým problémem. Lidi si to chtějí vyřešit sami, co nejlevněji.

 

My jim chceme pomoct, to znamená že jim nedovolíme, aby si to udělali sami. Nejde o to, že je chceme oškubat do posledního halíře, ale nechceme, aby nadělali více škody než užitku.

 

Chceme odchytit v momentu, když začnou hledat řešení na svůj problém.

 

Ještě předtím, než je napadne že to vlastně můžou udělat sami, jim musíme dát tu správnou nabídku. V momentu, kdy začínají hledat řešení pro jejich problém.

 

Jsou i výjimky. Prodáváte-li každodenní položky, klienti většinou nakupují impulzivně, nepřemýšlí nad různými možnostmi. Není potřeba vytvářet komplikovanou strategii pro zmrzlináře.

 

Na druhou stranu jsou tyto principy velmi důležité, pokud se jedná o dražší záležitosti. Lidi neradi platí velké množství peněz najednou. Musíme získat jejich důvěru. Musíme je ujistit, že si vybírali správného člověka, který doručí to, co slibuje.

 

Proto jim to ulehčíme tím, že konverze proběhne v několika krocích. To zaručí že nám budou více věřit a budou se cítit komfortněji nám dát do rukou jejich problém.

 

Chceme vyměnit jejich email za přidanou hodnotu.

 

Může to být e-kniha, návod, video, Cheatsheet, jakoukoli cennou informaci.

 

Takto může vypadat proces získání klienta pro online marketing:

 

  1. Chci mít více zákazníků.
  2. Podívám se na internet, co s tím můžu dělat.
  3. Přečtu si článek o marketingu, který mi ale nepomohl.
  4. Na Facebooku mi vyskočí reklama na online marketing.
  5. Reklama mi nabídne si přečíst kompletní návod, jak jednoduše zavést online marketing pro moji firmu.
  6. Za odpověď na moje trápení chce ale email.
  7. Mám plné ruce práce, nemám čas to studovat.
  8. Mezi tím mi přijde marketingová nabídka od už mně známé firmy.

 

Takto jednoduše se dá získat klient krok po kroku. Identifikoval problém, snažil se zjistit jak na to a ve správném momentu dostal správnou nabídku. Kdybychom na něho vyskočili s nabídkou s obrovskou cenovkou, pravděpodobně by ji ignoroval. Nejdříve se nás klient snaží hledat bezplatné řešení.

 

Až když přijde na to, že to není jen tak. „Nenecháme Vás v tom samotné.“ Dáme mu přístup k cenným informacím nebo tipům, čím získáme jeho pozornost. A hned na to mu dáme perfektní nabídku.

 

Reklama nemusí hned prodávat. Krok po kroku. Chceme to udělat pro potencionální klienty co nejjednodušší se stát platícími klienty.

 

P.S Pokud chcete, abychom se podívali na Váš marketingový plán a zjistili, co bychom pro vás mohli udělat, kontaktujte nás zde: https://btmarketing.cz/ nebo info@btmarketing.cz

Share the Post:

Related Posts

Přihlásit se k odběru

Ať už vám žádný článek neunikne