fbpx

2 Principy Pro Úspěšný Byznys

Chcete vědět, zda to vaše firma zvládne? Prozradím vám dva klíčové principy, které byste měli zavést, abyste se povznesli nad ostatní.

 

Dobrý podnikatel se musí soustředit na mnoho věcí. Někdy je těžké mít o všem přehled. Nepřehlédněte tyhle dvě, než bude příliš pozdě.

 

Možná se po měsících tvrdé práce ocitnete ve slepé uličce. Víte, že váš produkt nebo služba je solidní. Lidé mají všechny důvody, aby si vás vybrali. Máte dobrý marketing. Cena je adekvátní. A přesto dosahujete neuspokojivé výsledky.

 

Ti, kteří nemají s podnikáním žádné zkušenosti, vždy rádi říkají:

“Některé firmy prostě neuspějí.”

 

Začít podnikat je hazard, ale vy jste ten, kdo rozhoduje tom, jestli povedete váš byznys k úspěchu nebo do záhuby. Vaší povinností je maximalizovat své šance na úspěch.

Chcete-li dát svému byznysu nejvyšší šanci, nebo z něj dokonce udělat ziskový podnik. Odpovězte na tuto otázku:

 

“Doopravdy to lidé POTŘEBUJÍ?”

 

Buď to chtějí, nebo potřebují. Zde selhává 30 % byznysů.

Je těžké na to odpovědět. Staráte se o svou společnost a dáváte jí vše. A přesto o ní pochybovat? Pořád je čas to změnit. Stále můžete změnit svůj přístup k dosažení vítězství.

Nejdříve zkuste:

  1. Prodávat to jiným lidem.
  2. Prodávat to na jiném místě.
  3. Prodáváte léčbu nebo prevenci?

 

Nejjednodušší je prodat je lék lidem, kteří již mají bolest. Je snadné najít lidi, kteří mají nějaký problém. Těžší je najít někoho, koho přesvědčíte, že bude mít problém.

 

Nenechte se chytit do této pasti:

 

„Kdyby lidé jen pochopili, jak je to důležité, koupili by si to.“

 

Je to jako prodávat pilulky proti migréně. Nikdo by si je nekoupil, nikdo si nechce přihodit další problémy. Každý má dost problémů, které musí řešit.

 

Chceme prodat lék, ne prevenci.

 

V podnikání si můžete vybrat z mnoha cest. Můžete si vybrat jednodušší nebo těžší. Jedním z nejtěžších obchodních modelů jsou realitní kancelář. Vysoce konkurenční nasycený trh. Nevíte, kdy a kdo prodá svůj dům. Nevíte, kdo se plánuje přestěhovat.

 

Pokud jste si vybrali náročný trh, budete pro úspěch potřebovat zejména tento princip.

 

Máte přesvědčivou nabídku?

 

Vaše nabídka je to, co nakonec přiměje vaše potenciální zákazníky ke finálnímu rozhodnutí. Zde se můžete snadno odlišit od ostatních.

 

Musí se prosekat vším tím marketingovým šumem. Uvidíte ji a řeknete si:

„To je pro mě!“.

 

Vaše nabídka musí být atraktivní a vzrušující. První, na co možná teď myslíte je být levný:

 

 „Vyberte si nás, máme nejnižší ceny na trhu“.

 

Zaprvé ne, nemáte nejnižší ceny. Vždycky se najde nějaký maniak, který půjde ještě níž. Snaha být nejlevnější způsobuje klesající spirálu. Vy nastavíte nízkou cenu, já nastavím ještě nižší.

 

Přilákáte lidi, kteří si váš výrobek/službu sotva mohou dovolit. A paradoxně jsou největší osinou v zadku pro zákaznickou podporu. Dají vám za to drobky peněz a i ty si hlídají jako ostříž . Raději tento typ lidí nepřitahujte!

 

Další věc, která se stane, když soutěžíte v ceně, lidé očekávají, že odvedete špatnou práci. Neváží si vás tolik, jako někdo, kdo si účtuje vysoké ceny. Jak očekáváte, že se k vám budou chovat, když pro ně pracujete za cenu oběda?

 

Na druhou stranu, jeden z nejlepších způsobů, jak vyniknout, je

 

ZÁRUKA.

 

Je to skvělý způsob, jak řešit jakékoli námitky, kterými můžete čelit. Pokud si za svou prací stojíte a můžete zaručit, že dodáte podle očekávání. Vyhráli jste.

 

Zpět k příkladu s realitními kancelářemi. Dobrá záruka by byla:

 „Pokud váš dům neprodám do 95 dnů, zaplatím vám 30 000 Kč“

nebo

„Pokud nemohu dostat 100 000 Kč z původní ceny, zaplatíte mi o 50 % méně.”

 

 To jsou lehce splnitelné záruky pro zkušeného.

 

Další záruka, kterou můžete použít je rychle odvedená práce. A k tomu si po práci a uklidíte, jako byste tam nikdy nebyli.

 

P.S. Pokud chcete, abychom se podívali na váš marketingový plán a zjistili, co bychom pro vás mohli udělat, kontaktujte nás zde:

Share the Post:

Related Posts

Přihlásit se k odběru

Ať už vám žádný článek neunikne