Pokud běžíte jakékoli reklamní kampaně a horko těžko přinášejí nějaké klienty, můžu vám GARANTOVAT, že za to může jedna jediná věc.
Ne, není to váš produkt – ten je naprosto v pořádku.
Není to ani cena – nemusíte snižovat ceny nebo rozdávat slevy.
A ani váš web za to (pravděpodobně) nemůže.
Může za to…
Váš titulek. Úvod vaší reklamy.
Titulek skutečně může z vaší reklamy udělat úspěch, nebo ji úplně pohřbít.
Jako marketingový konzultant jsem často pro klienty udělal jen jednu maličkost – upravil jsem titulek reklamy, a najednou se zázračně zvýšila konverze.
Kolikrát už jsem díky tomu byl označen za „génia.“
Nejsem žádný génius. Jen rozumím jednoduchému marketingu.
Staňte se marketingovým géniem
Tvorba solidního titulku se dá popsat takto:
Chcete upoutat moji pozornost na nádraží? Ohlaste mě jménem!
Nejhorší, co můžete udělat, je říct něco nudného a prázdného. To mě určitě neosloví.
Co to má společného s reklamami?
Pokud chcete donutit své potenciální zákazníky, aby přestali scrollovat a četli vaši reklamu, musíte vystihnout konverzaci, která jim běží hlavou.
A nejlepší způsob, jak to udělat, je napsat něco, co vaši cílovou skupinu zaručeně zajímá.
Pokud jste například chiropraktik, vaší cílovou skupinou jsou pravděpodobně lidé s bolavými zády. Takže váš titulek by měl být: „Bolí vás záda?“
Pokud mě záda skutečně bolí, tohle mě rozhodně donutí přestat scrollovat a číst dál.
…ale jak na to?
Nejlépe vám to vysvětlím na příkladech.
Podívejme se na špatné titulky a porovnáme je s vylepšenými verzemi.
Reklama na fitness:
Špatný titulek: Balíček online cvičení a výživy
Lepší titulek: Jak získat perfektní letní postavu bez hladovění.
Reklama na zubaře:
Špatný titulek: Naši jsme založili před 30 lety. Milujeme všechny své pacienty a jsme plně certifikovaní.
Lepší titulek: Zbavte se skvrn od kávy a nikotinu snadno a rychle.
Co si všimnete na všech dobrých titulcích? Říkají přesně to, co jako potenciální klient chcete.
Slíbí vám něco, co vás zajímá. Ne něco obecného a nezajímavého.
Je skvělé, že instalatér má 15 let zkušeností a je certifikovaný, ale upřímně? To nikoho nezajímá. Zákazník chce svůj problém vyřešit rychle.
Takže…
Začněte přemýšlet o tom, co vašeho zákazníka SKUTEČNĚ zajímá… a napište to do titulku.
Opravdu to je tak jednoduché.
P.S. Pokud chcete vidět, jak pro vaše reklamy dokážu napsat solidní titulky, neváhejte mě kontaktovat. Vyplňte formulář ZDE a někdo z mého týmu se vám brzy ozve, abychom zjistili, jestli se hodíme pro spolupráci.