Pamatujete si, když jste toto viděli poprvé?
Pokud jste byli jako já, tak jste se do toho vrhli, dali tomu 10-15 minut poctivé snahy a pak to nechali někde v rohu skříně na věčnost.
Nástroj na správu Meta reklam vypadá stejně složitě. Jste bombardováni tolika možnostmi – nemáte tušení, co si vybrat. A víte, co je ještě horší?
Meta to ví!
V příštích několika minutách vám vysvětlím, jak vás Meta využívá a jak naopak můžete využít vy ji.
Meta: Marketingový manipulátor
Pravděpodobně jste už na Facebooku nebo Instagramu viděli toto tlačítko:
Vypadá docela lákavě, že? A právě proto ho používají miliony majitelů firem. Roční příjmy společnosti Meta díky němu přesahují 100 miliard dolarů.
Takže můžeme s jistotou říct, že jejich strategie dobře funguje. Svoje reklamní nástroje udělali super složité, přidali tisíc nastavení a pak vám dají jednu velmi jednoduchou a slibnou alternativu.
Většina lidí ale neví že „Propagovat příspěvek“ je nejméně efektivní způsob inzerce. Vezme vám vše, co dělá z Meta reklam tak skvělou platformu. Používají to, aniž by si uvědomili, že přicházejí o svoje peníze rychlostí světla.
O toto vás možnost „Propagovat příspěvek“ připraví
Nechápejte mě špatně, není to tak, že „boost“ nedělá vůbec nic; ve skutečnosti vám může poskytnout větší viditelnost. To ale jen v případě, že máte zlatý důl pod domem.
Pokud je to váš případ, jen do toho! Nalívejte do propagování příspěvků tolik peněz, kolik vám srdce ráčí.
My ostatní s omezeným marketingovým rozpočtem musíme najít více efektivní řešení.
Propagování příspěvků vám bere prakticky vše, co dělá Metou tak skvělým způsobem, jak získat klienty:
- Jste omezeni pouze na typy příspěvků, které existují pro organické příspěvky.
- Nemůžete účinně cílit na konkrétní publikum na základě vašich cílů.
- Nemůžete přidávat čtvercové fotografie ani přizpůsobit nadpis nebo popis.
- Nemůžete spustit reklamu současně na Facebooku a Instagramu.
Co byste měli teda dělat?
Pokud to myslíte s marketingem vážně, POTŘEBUJETE používat nástroj Meta ads. Poskytuje vám více možností, lepší cílení a co je nejdůležitější… mnohem lepší výsledky.
Pokud chcete vidět výsledky, udělejte si laskavost a už nikdy nepoužívejte možnost „Propagovat příspěvek“.
Takže… Kolik Mě To Bude Stát
Když začnete používat nástroje pro reklamu, bude nějakou dobu trvat, než algoritmus Facebooku začne identifikovat relevantní publikum, které se snažíte oslovit. To je proto, aby mohl Facebook optimalizovat své cílení na to správné publikum.
Takže je těžké říct, kolik vás to bude stát.
Chyba, kterou dělá množství lidí, když poprvé začnou používat Meta Ads je že dávají 20Kč/den za reklamy. To je méně, než utrácíte za kávu.
Aby vaše reklama začala generovat dobé výsledky, bude to vyžadovat nějakou investici, pár pokusů a omylů. Ale s trochou trpělivosti určitě výsledky uvidíte! 🙂
Když pracujeme s našimi klienty, máme jednoduchý cíl: Dostat se do bodu, kdy každá koruna investovaná do reklamy přinese alespoň 2 koruny zpět. To dosáhneme neustálým testováním a optimalizací.
Pokud vás zajímá, co bychom pro vás mohli udělat, kontaktujte nás kliknutím zde.