fbpx

Jak okamžitě získat pozornost svých čtenářů

 

Připadá vám vaše reklama perfektní, ale nevidíte žádné výsledky? Většinou je problém na stejném místě. Přestaňte dělat tuto jednu chybu a vaše čísla půjdou rázem nahoru. Řešení je na dosah ruky.

 

Titulky nejsou jenom záležitostí reklam a novin. Ve skutečnosti je vidíme všude. První věta, kterou řeknete do telefonu, je titulek, první věc, kterou řeknete, když se s někým setkáte, je titulek.

 

Titulek jsou klíčovou součástí jakéhokoli obsahu.

 

Stanovuje standard pro zbytek obsahu. Můžete být perfektní kandidát na pohovor, ale pokud se objevíte ve špinavé košili, hned máte menší šanci na úspěch.

 

Samozřejmě buďte připraveni na otázky. Ale nikdy nezapomínejte, že první dojem, titulek je nejdůležitější. Pořád to slyším: “Nesuď knihu podle obalu.” A upřímně, podle čeho jiného soudit?

 

U reklam platí stejný princip. Nejprve se zaměřte na decentní titulek, upoutejte jejich pozornost a pak můžete přemýšlet o obsahu. Pokud tuto část přeskočíte, budou vaši reklamu potencionální zákazníci ignorovat.

 

Takže… jak tedy napsat zajímavý a přesvědčivý titulek?

 

Titulek by měl efektivně a jasně sdělit vaši zprávu. Vaši potenciální zákazníci by ho měli vidět a myslet si:

 

„Aha, to je pro mě!“

 

Měl by popisovat, jejich trápení nebo něco co chtějí. Je snadné prodávat lidem, kteří již ví o problému a jsou připraveni ho řešit.

 

Většina titulků toho moc neřekne. Běžnými příklady jsou neuvedení žádných informací:

 „Tohle je Erik, instalatér z Prahy“. „Opravujeme střechy, zavolejte nám.“

 

Naučil jsem se to od Dana Kennedyho, slavného spisovatele a marketingového experta. Jednoduchý test, který si můžete provést na svém titulku a rychle zjistit, zda bude fungovat.

 

„Pokud by vaše reklama obsahovala jen titulek s telefonním číslem dole, zavolal by někdo?“

 

To neznamená, že byste měli nechat běžet inzeráty s jednou větou. Stojí za to vyzkoušet, zda váš titulek vyjadřuje zprávu, kterou chcete šířit. Jednou větou byste měli:

  1. Upoutat jejich pozornost.
  2. Adresovat jejich problém.

 

Nemusíte být ani úžasný copywriter, abyste tohle vymysleli. Nepotřebujete diplom, abyste vytvořili titulek reklamy na místní stánek se zmrzlinou.

 

Nejhorší titulky mají webové stránky. Někdy vám text pod nadpisem odhalí lepší titulek.

 

Dalším skvělým způsobem, jak najít trefný titulek, je podívat se do recenzí. Vaši zákazníci vám řeknou, co se jim na vás líbí. Jaké jsou vaše hlavní přednosti?

– Možná, že práci odvedete rychle.

– Dokážete po sobě uklidit, jako byste tam nikdy nebyli.

 

Tímto způsobem můžete odhalit svoje silné stránky.

 

Další častá chyba, na kterou je třeba si dát pozor, je…

Prodáváte VŠEM.

 

To je nejlepší způsob, jak utopit svůj byznys. Potopíte svou loď ještě před vyplutím z přístavu. „Ale proč? Budu prostě prodávat každému, kdo bude chtít mou službu/výrobek.“

 

Pokud jste Coca-Cola nebo McDonald ‘s, můžete to udělat. Pouze giganti mají marketingovou moc aby mohli prodávat komukoli a kdekoli. My ostatní se musíme spokojit s prodejem publiku s největší šancí na koupi.

 

Představte si to. Chcete cílit na co nejvíce lidí. Můžete prodávat vodu. Vodu přece potřebuje každý, ne? To je perfektní produkt. Nebo ne? Každý může být vaším zákazníkem. Ale vodu může prodávat také každý.

Prodáváte všem a taky každý je vaše konkurence.“

 

Bez specializace jsou všichni vaše konkurence. Proč by si někdo vybral vás místo největší společnosti na trhu? Soutěžíte se společnostmi, které mají mnohem větší rozpočty než vy.

 

Proto se specializujeme. Abychom měli svůj speciální úhel, který nemůže leckdo replikovat.

 

Titulek nemusí být jen technický a plný velkých slov. Čím jednodušeji dokážete vyjádřit svoji zprávu, tím vyšší je šance, že někoho zaujmete. Jasná a stručná zpráva, zacílená na správné publikum je to, co chceme.

 

 Pokud se vám stále nedaří napsat dokonalý titulek, žádný strach. Pomůžeme vám zdarma. Společně můžeme projít vaše nápady a zjistit, jak je můžeme vylepšit.

Share the Post:

Related Posts

Přihlásit se k odběru

Ať už vám žádný článek neunikne