fbpx

Proč vždy přemýšlet o nových reklamách

Víte, jaký je nejhorší způsob, jak prodávat kávu?

„Máme dobrou kávu, kterou děláme 21 let a náš barista Petr má před jménem Ing. Naše zrna jsou aromatická a pocházejí ze země v jižní Americe, o které jste nikdy neslyšeli a není na mapě.“

A víte, jaký je v tom problém? Řeknu vám tajemství. Ale musíte mi slíbit, že to nikomu neprozradíte.

Vaše zákazníky zas tolik moc váš produkt nezajímá.

Zamilujete se do svého produktu, do jeho funkcí, jeho špičkové kvality. Člověk by si řekl:

„Prodá se to samo, hned jak se lidé dozví, jak je můj produkt skvělý.“

„Ahoj, co máš nového?“

To je docela běžný způsob, jak někoho pozdravit, když jste ho dlouho neviděli.

Všimněte si, že se neptáme

„Ahoj, co máš starého?“

nebo

„Ahoj, řekni mi, co už vím.“

Ptáme se, co je NOVÉ. Protože „NOVÉ“ je vzrušující! A to je přesně důvod, proč si my, jako majitelé firem, nemůžeme dovolit usnout na vavřínech.

Proč je únava z reklam SKUTEČNOU pandemií

Sociální média jsou skvělá v mnoha ohledech. Snadný přístup k naší cílové skupině, velký potenciál stát se virální a nikdy nebylo snazší oslovit ideálního zákazníka pro naši firmu.

Ale…

…jsou tu i nevýhody.

Především problém s pozorností. Všichni známe fenomén „TikTokový mozek.“ Děti nejsou schopny sledovat filmy, soustředit se na domácí úkoly nebo dokonce sledovat video, které trvá déle než 90 sekund.

Přál bych si, aby nás to neovlivňovalo, ale bohužel to tak je. Všichni naši klienti mají zkrácenou dobu pozornosti. Ne proto, že by chtěli. Ale proto, že MUSÍ.

Jak jinak se vypořádat s reklamami, které na vás chrlí 24/7/365? To je nemožné!

Tak jak to napravíme?

Nebojte se, nebudu vás žádat, abyste jste dělali Tiktok tanečky.

Mám pro vás lepší způsob.

Jak udržet zájem potenciálního zákazníka

Řešením TikTokvého mozku a zkrácené doby pozornosti není jen převést veškerý váš obsah a informace do snadno stravitelných videí kratších než 60 sekund.

Řešením je nabídnout potenciálnímu zákazníkovi spoustu různorodého obsahu.

Nedávejte jim 1 video. Dejte jim 10.

Nedávejte jim 1 článek. Dejte jim 100.

Nedávejte jim 1 tweet. Dejte jim 1000.

Pokud má potenciální zákazník o váš obsah skutečný zájem, udělá si svůj vlastní výzkum. Ale musí to mít nějakou hloubku.

Je na vás, abyste jim nabídli celý bufet plný možností. Nejen jedno jídlo.

Takže pokud máte rozběhlou 1 reklamu, je čas udělat alespoň 3 různé.

Pokud máte 1 video v retargetingové kampani, je čas udělat dalších 5-10.

P.S. Pokud chcete vědět, jak bych vyřešil problém s únavou z reklam pro vaši firmu, neváhejte mě kontaktovat. Vyplňte formulář ZDE a do 24 hodin se vám ozvu.

Sdílet příspěvek:

Odebírejte náš newsletter

Známé vedlejší účinky odběru našeho newsletteru:

  • Více klientů
  • Nadbytečný růst firmy
  • Více času pro sebe
  • Méně selhaných reklamních kampaní
BT marketing newsletter form