fbpx

Jak Vybrat Správné Publikum

Hledáte způsob, jak zefektivnit své reklamy? Mám pro vás odpověď! Nejhorší, co můžete udělat, je opičit se po největších firmách na světě.   Možná je to pro vás šok, ale bohužel nemůžeme používat strategie největších firem na světě, jako je Amazon nebo Apple.   …Tedy můžeme, pokud máme jejich rozpočet.   Všichni jsme vyrůstali na […]

Jak Vybrat Správné Publikum Read More »

Nabídka, Na Kterou Vám Nemůžou Říct NE

Házíte peníze do reklamy, ale nic to nedělá? Chyba může být a spoustě míst. Možná je zrovna tam, kde bychom ji nehledali.   Co je vůbec cílem marketingu? Možná vám to připadá jako velmi široká otázka. Každý může mít jiný cíl. Možná vaším cílem je získat více potencionálních zákazníků, „brand building”, nebo propagace nového produktu.

Nabídka, Na Kterou Vám Nemůžou Říct NE Read More »

Zmatený Zákazník Udělá Nejhorší Věc…

Neříkám, že já jsem marketingový génius a všichni ostatní jsou Pat a Mat. Není potřeba mnoho znalostí pro odhalení těchto chyb. Pokud chcete, aby vaše dosáhla reklama skvělé výsledky musíme dodržovat jistý marketingový recept.   Když analyzujeme reklamy, mnoho krát přijdeme na něco zvláštního. Ne že by reklama obsahovala špatné ingredience, ale jich obsahuje až

Zmatený Zákazník Udělá Nejhorší Věc… Read More »

5 Nejdůležitějších Písmen V Marketingu.

Většina reklam je navždy zapomenutá. Ti, kteří je psali, neodpověděli na jednu zlomovou otázku.   Reklamy jsou všude kolem nás. Většinu z nich kompletně ignorujeme. „Jediný, co chtějí jsou moje peníze.“ Lidi rádi nakupují, mají rádi nové věci, ale nikdo nemá rád, když mu prodáváte.   „Všechno je podvod a všude na vás číhá obrovský klam. Něco si

5 Nejdůležitějších Písmen V Marketingu. Read More »

Nedopusťte, Aby Vám Zákazník Proklouznul Mezi Prsty

V každém průmyslu platí jedno univerzální pravidlo. Nepohnete se v marketingu, pokud ho neuplatňujete. Během 4 minut změním, jak přemýšlíte nad filozofií prodeje.   Potkávám se s tím každý den. Přijdete s myšlenkou:   „Chtělo by to více klientů, v poslední době to jde nějak pomalu.“   Rozhodnete se zkusit reklamy.   Ti zběhlí vymyslí férovou nabídku, udělají

Nedopusťte, Aby Vám Zákazník Proklouznul Mezi Prsty Read More »

2 Principy Pro Úspěšný Byznys

Chcete vědět, zda to vaše firma zvládne? Prozradím vám dva klíčové principy, které byste měli zavést, abyste se povznesli nad ostatní.   Dobrý podnikatel se musí soustředit na mnoho věcí. Někdy je těžké mít o všem přehled. Nepřehlédněte tyhle dvě, než bude příliš pozdě.   Možná se po měsících tvrdé práce ocitnete ve slepé uličce.

2 Principy Pro Úspěšný Byznys Read More »

Jak okamžitě získat pozornost svých čtenářů

  Připadá vám vaše reklama perfektní, ale nevidíte žádné výsledky? Většinou je problém na stejném místě. Přestaňte dělat tuto jednu chybu a vaše čísla půjdou rázem nahoru. Řešení je na dosah ruky.   Titulky nejsou jenom záležitostí reklam a novin. Ve skutečnosti je vidíme všude. První věta, kterou řeknete do telefonu, je titulek, první věc,

Jak okamžitě získat pozornost svých čtenářů Read More »

Jednoduchý Trik, Který Vám Pomůže Napsat Vítězný Reklamní Text.

Marketing sám o sobě není snadný, proč byste si to dělali ještě těžší? Povím vám ten nejcennější trik, který pro mě všechno změnil. Naučil jsem se ho těžkou cestou, vy máte to privilegium neudělat chyby, které jsem udělal já.   Jako student základní školy jsem samozřejmě jsem nebyl žádný spisovatel. Všechno, co jsem napsal, bylo

Jednoduchý Trik, Který Vám Pomůže Napsat Vítězný Reklamní Text. Read More »